סטארבקס
סטארבקס היא דוגמה מצוינת לעסק שהשתמש בהצלחה בהדפסה על כוסות כדי לקדם את המותג שלה. ב-2017 השיקה סטארבקס קולקציית כוסות במהדורה מוגבלת בעיצוב צבעוני בהשראת האביב. הכוסות הפכו במהירות לסנסציה של מדיה חברתית, כאשר לקוחות שיתפו תמונות של כוסות סטארבקס שלהם באינסטגרם ובפלטפורמות אחרות. הקמפיין עזר להגביר את המודעות למותג וליצור באזז סביב המותג.
רד בול
Red Bull הוא עוד עסק שהשתמש בהצלחה בהפסת כוסות מותאמות אישית כדי לקדם את המותג שלהם. בשנת 2016, רד בול שיתפה פעולה עם בתי קפה מקומיים כדי ליצור כוסות מותאמות אישית עם עיצוב ייחודי עבור משקה האנרגיה מהדורת הקיץ שלהם. הכוסות חולקו באופן בלעדי בבתי הקפה הללו, ויצרו תחושת בלעדיות והובילו תנועה רגלית לעסקים אלו. הקמפיין עזר להגביר את המכירות של משקה האנרגיה מהדורת הקיץ ולבנות הכרה במותג.
מקדונלדס
מקדונלד'ס ידועה בכוסות הקידום שלה הכוללות דמויות קולנוע פופולריות ועיצובים אחרים. בשנת 2019, מקדונלד'ס השיקה סדרה של כוסות עם עיצובים פופולריים של שנות ה-90, כמו קלטות ו-boomboxes. הכוסות היו להיט בקרב לקוחות, כאשר רבים שיתפו תמונות של הכוסות שלהם ברשתות החברתיות. הקמפיין עזר ליצור באזז סביב המותג ולקדם את פריטי התפריט שלהם לזמן מוגבל.
סמוטי קינג
Smoothie King, רשת שייקים פופולרית, השתמשה בכוסות מותאמות אישית כדי לקדם את המותג שלה ולהגדיל את המכירות. בשנת 2019, הם השיקו מבצע המציע ללקוחות כוס לשימוש חוזר בחינם עם רכישת כל שייק. הכוסות היו בעיצוב ייחודי והיו להיט בקרב הלקוחות, כאשר רבים חזרו לחנות כדי לאסוף כוסות נוספות. הקמפיין עזר להגביר את המכירות ולקדם את היוזמות הידידותיות לסביבה שלהם
הוודקה בעבודת יד של טיטו
Tito's Handmade Vodka, מותג וודקה פופולרי, השתמש בכוסות מותאמות אישית כדי לקדם את המותג שלהם באירועים. הם יצרו כוסות בהתאמה אישית עם מיתוג ועיצוב ייחודי, אשר הופצו באירועים כמו פסטיבלי מוזיקה ואירועי ספורט. הכוסות היו להיט בקרב המשתתפים, ועזרו להגביר את המודעות למותג וליצור באזז סביב המותג.